Tidsoptimist

Publicerad 2014-05-05 Tid 09:26:45
Det är jag det. Trött jag blir! 😜
Sitter här och matar Julius i pyjamasen. Har inte ätit frukost eller borstat tänderna och klockan tio kommer Michaela.  Jo men jan hinner nog, utan stress? 😉

Sitter samtidigt och försöker hitta en klänning att ha på bröllopet men alla är verkligen sååå korta! Jag har redan köpt två men det är samma visa där. Tänk att haha runt en busunge med för kort klänning. Näää! 
Tänkte jag kanske kör kjol och skjorta eller blus istället. För denna jävla klänningsjakt suger.  
Typ en omlott-skinnkjol, en blå,ljusrosa, eller beige blus/skjorta och pumps? Inte så mycket bröllop över det kanske men jag hittar verkligen inget (som inte kommer ifrån Filippa K och kostar tusenlappar). 
Nu önskar jag att kag hade en assistens dom gör sånt här åt mig. Va gött det hade varit 😁


Jaja. Solen skiner, Sandra och Michaela är på väg hit, Julius mår bättre och övervåningen blir nog klar nästa helg (förutom Lexus rum) så det är väl dumt att klaga. Ha en bra dag alla fina! 

Btw, måste beställa nya schampoo/balsam och är nog sugen på stt testa nytt. Nu kör jag biolage PRO keratin serien. Någon som har nått bra tips? :) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback