Sondjävel

Publicerad 2014-05-11 Tid 00:30:45
Det har varit en bra dag. Ända tills vi kom hem och skulle sätta om sonden. Fan vad jag hatar den där jävla sondjäveln!!
Julius var helt förstörd. Grät sig knallröd och helt svullen om ögonen. Hungrig som bara den och en mamma med noll tålamod. Ni som säger stt jag har ett såååå bra tålamod. Ja det kanske jag har, men när det brister då brister det ordentligt. Jag blir så sjuuukt arg och hysterisk. Andreas vet inte hur man lugnar mig. Vet någon det? Nä det finns fan ingen som vet hur man lugnar mig. Inte ens jag. 
Jag ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ DETTA NU!!!! 
På tisdag ska vi tillbaka till Neo. Har vinriket kommit någon vart då kommer jag kräva inläggning på barnavdelningen för observation. Detta går fan inte mer! 
Jag är så trött och så arg.

I denna stund ligger Julius ovh sover med syrgasen på 0.12. Ja mer än innan. Tyckt vi att det går åt rätt håll? Nej!
Ja han behöver inte alltid ha syrgas men inte fan ska det gå upp och ner såhär? NEJ!

Jag behöver en boxningssäck. Jag sökte på cmv drabbade på nätet. De första jag hittar är gravt handikappade och jag är SÅ tacksam att viruset aldrig hann sätta sig på Julius hjärna. Men jag ska i alla gall försöka skriva om detta mer än vad jag gjort. Eftersom det kanske kan hjälps någon annan dom någon gång hamnar i samma situation. Folk behöver veta att detta viruset finns och vad viruset faktiskt kan orsaka! 

Jävla jävla cytomegalvorus!! 

Nu ska kag sova i Sveriges stökigaste hus. Det ger mig ångest men jag orkar fan inte bry mig!
Godnatt jävla dag. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback