Tusen tankar

Publicerad 2014-07-02 Tid 22:26:20
Åh min hjärna vill blogga! Jag har haft flera inlägg i huvudet idag men bloggar jag inte direkt försvinner lusten och jag orkar inte ens tänka på hur jag ska formulera mig. 

Anyway. Höstkänslorna har nått mig. Underbart faktiskt, jag gillar sommaren men just ny längtar jag till höstmys. Hoppas bara vi fått bort syrgasen när de kalla tiderna. Vi värmer ju upp huset med kamin och det blir ju problematiskt med syrgas i huset. Minst sagt.

Äsch! Min hjärna har kortslutning. Så typiskt. 
Men snart semester för Andreas. Lika med gymmet för mig! Äääntligen! 
Beställt hem favorit hårvård, lite näring för huden och äntligen kan jag få ta hand om mig själv lite. 

Går in i min lilla bubbla en liten stund. Det behövs! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback