Mysiga bloggar

Publicerad 2014-01-10 Tid 21:08:17
Nä här ska det bli ändring! Jag tycker det är så mysigt att gå in på en blogg med skön atmosfär. Inget jävla tjaffs i konmentarsfälten, inte massa mode tjaffs (lagom trött på modebloggar!!). Reklam, reklam, reklam. Vart tog de där riktigt personliga bloggarna vägen? Som inte bara bloggar någon gång ibland? 

Jag tar alldeles för lite bilder. Men jag har heller ingen smidig dator att slänga in bilderna på. Eller, haha! Jag har på riktigt glömt bort min laptop! Undra vart den ligger? 
Nä tänkte jag ska försöka skärpa till mig lite. Mer bilder och mer känsla. Inte för någon annans skull, har ju inte direkt jätte många läsare. ;)
Men för min egen. Som ni vet går jag gärna tillbaka i bloggar och blir nostalgisk. Jag gillar det och vill kunna fortsätta med det. 

Varför har alla bloggare blivit så jäkla trista? 
Det finns typ ingen tråkigare bloggare än Kenza. Hur snygg hon än må vara, tyra skriver romaner pm djupa saker jag inte längre orkar läsa. Kissie, behöver jag ens ta med henne? 
Paow, för lite action. Dessie är ju intressant nu när hon ska ha barn och allt. Kalla mig blogg junkie, men tycker det är skönt att läsa om andras mysiga liv ibland! 😜 
Har ni tips på bra, personliga bloggar? 
Det är inte många av mina vänner som bloggar speciellt mycket heller. Lilla syster fruwallander bloggar ju men än så länge, inte jätte mycket action där. Läser Hugos och Paulas och de är väl de enda som duger typ. 
Så hit med lite bloggtips! 😊





Sandra

Hej!

Tycker min gamla klasskompis har rätt intressant blogg, mycket träning, kost och Mode ihop med massa fina bilder. dixiwonderland.com

Kram.

Svar: Tack! 😊
None None

2014-02-01   20:20:02   Website: http://sandralundin.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback