34+2

Publicerad 2014-01-23 Tid 21:32:51
Ja men vecka 35 då. Har så mycket jag vill förbereda. Säng osv men vårt sovrum är ju inte klart ännu! Känner en liten stress men det går ju inte att göra så mycket! Får helt enkelt ta det som det kommer 😊

Hittills har jag nog gått upp 11 kg. Äger ju ingen våg så vet inte exakt. Men det ser nog ut att hamna på samma ökning som med Lexus tror jag nog! 😊
Jag känner mig piggare än innan och energin räcker längre. Skönt!! 😊
Annars är väl allt som vanligt? 

Tiden rinner iväg och vi har fullt upp hela tiden, nu är det ca 6 veckor kvar till BF och den tiden kommer att gå galet fort. Jag är glad att jag inte har haft en trög graviditet hittills. Visst att jag haft ont och lite så men det finns ju dom som har det riktigt, riktigt jobbigt så mina bekymmer är ju egentligen ingenting. 

Så här ser kulan ut nu. Riktigt dåliga bilder och en stökig hall. Men sånt e livet! 😜











Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback