Kanske. Kanske inte!

Publicerad 2013-09-11 Tid 09:22:48
Folk blir förvirrade av mitt byte av bloggar hit och dit. Och tro mig, jag blir det till och med själv! ;)
Men det är skönt. Folk tappar bort en på vägen och bara dom som verkligen bryr sig hänger med. 

Denna morgon har dimman legat tjock. Jag hostar livet ur mig och Lexus är på dagis. En dag som ser nästan precis ut som dagarna hittills denna veckan. 
Har insett ännu en gång hur tufft saker kommer bli nu. Jävligt tufft! Men med lite tålamod (äger jag något sådant?) så går allt vår väg :)

Snart är vintern här och jag längtar!! Få tända brasan och låta den brinna hela dagarna, goa kläder och pulka åkning med lex. Lovely!

Hoppas ni har en skön morgon. Nu måste jag ha kaffe! 
Bjuder på en gammal bild i brist på annat.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback