Soffpotatis no1!

Publicerad 2013-10-24 Tid 22:54:23
Herregud vilken slappis dag. Dagen skulle vara fullproppad med matte men min lärare åkte i väg på kurs. Jag passade på att igen mig lite istället. Jag känner verkligen hur mitt stressade psyke är på väg tillbaka. Men nu är det inte lång tid kvar i skolan och ur svårt kan de va?! Det ska fixas helt enkelt. Jag måste bara hitta energin någonstans.
Man kan ju inte påstå att vädret ger oss en massa energi nu så det är inte konstigt de flesta känner sig trötta och slöa. Ibland får man ta en paus och ladda batterierna och det är det jag gjort idag.

I morgon är det fredag och lex ska vara hemma eftersom Andreas bara kör kort kort dag på jobbet. Det blir massa plugg i helgen och så får det helt enkelt bara bli! 10 januari är det över och då kommer jag bara vara fram till BF. Skönt!!

Jag ska försöka bli bättre på detta med veckobilder. Det är bara så tråkigt med spegelbilder men allt annat glöms bort så, bättre än inget kanske?
Jag måste iväg och shoppa nya bh-ar kan jag ju säga. Tur jag har en stor sportgarderob så ja har nått att ha på mig! 😊  
I morgon blir det lite preggo update. Nu ska jag snarka!
Lex somnade i soffan klockan 18 utan kvällsmat eller välling i magen och det kan bara betyda en sak. Det blir välling runt 06 i morgon då! 😴

Godnatt vänner! ❤️







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback