Det gick ju bra.

Publicerad 2013-10-19 Tid 21:32:14
Att plugga en lördagskväll är väl inte det roligaste. Jag är dessutom sjukt jävla trött idag och det går verkligen inte att få fram nått vettigt ur min skalle nu. Att vara gravid är härligt, men när man måste sätta press på en hjärna som e dötrött i tid och otid är inte lätt.  I morgon har jag sovmorgon som tur är så då borde jag vara pigg nog när lex hoppar i säng. 

Idag skulle jag egentligen haft födelsedagskalas eller vad man ska kalla det. Ja orkade verkligen inte lägga någon energi på det så jag avbokade allt men syrran hörde av sig och undrade in inte theo och lex skulle leka ändå. Så mamma kom förbi med present och fika lite sen kom även syrran en snabbis. Theo var inte riktigt kry så det blev ingen lekstund. Det får bli en annan dag! 
Syrran hade ju även hon med en födelsedagspresent. När hon frågade mig vad jag önskade sa jag att ja inte ville ha nått. Men hon e inte dum hon! Hon hade gjort sin egna matkasse! Hur roligt?! 
Man borde egentligen alltid handla åt varandra så får man prova på massa annat man inte brukar ;) 
Jag är skit nöjd med allt jag fått hittills. Jag hade inte ens räknat med något! 
Av svärmor och svärfar fick jag en maroccanoil. Mamma och pappa fick jag en lexington parfym, så fräsch! 

Nu e jag lagom nyfiken på vad Andreas gömt undan ;)

Nä, ska slurpa i mig mitt vatten och krypa till kojs. Snark!!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback