Happy day!

Publicerad 2013-12-10 Tid 23:22:03
Min kväll har spenderats i soffan med min bästa vän ben&jerry! 😜 
Köpte två olika smaker förut bara för att fira att jag äntligen e klar med matteboken! Trodde jag aldrig skulle bli klar. Har ju fortfarande NP kvar men det tar vi på måndag! Enligt min lärare sätter jag det utan problem men han är också så jäkla positiv och tror på allt och alla hela tiden. En sån där människa som många skulle bli galna på kan jag lova! ;P
Men det är grymt skönt! Alla kurser är slut redan nästa vecka. Dock har jag lite uppgifter jag ligger efter med som jag ska fixa innan betygsättningen den 10e så jag kommer inte vara ledig direkt! Men det är ok! Inga lektioner så jag hinner fixa det under dagtid! Gött!!

Nog om det. Man ska njuta av julandan nu också vilket inte är så lätt när man har fullt upp. Skulle vilja köra jul på Liseberg någon dag men frågan är om det finns tid över! Andreas grejar varenda lediga helg och det är ett måste om vi ska hinna klart i tid. Vi njuter så gott det går ändå :)
På torsdag åker vi hem till våra fina vänner Sandra och Patrik och Lexus bästa kompis William. Och maximus då såklart! Han måste ha växt massor sen vi sågs sist.
Lexus har pratat om Wille så mycket och varje gång vi ska åka pulka säger han att han ska köpa en pulka till Wille så dom kan leka ihop. Min söta prins ❤️

Förresten, måste göra reklam för min lillasyster! Hon är så duktig och jag längtar tills jag hinner åka dit och fixa mina naglar. Måste hinna innan jul i alla fall. Blir både nytt hår och naglar 😊
Jag har gett Camilla fria händer. Får se om jag vågar sen när det väl gäller! 

Följ min syster på instagram! Nailsbyemely heter hon där.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback