Går in för att kugga.

Publicerad 2013-12-09 Tid 18:59:40
Ok inte riktigt, men nu hinner jag ändå inte läsa in resten innan provet i litteraturen. Helt galet mycket som ska läsas för ett litet prov. Men jag gör det jag kan så får jag skriva ner vad hon fokuserat på så vet jag vad jag ska nöta in till omprovet. Hon har gett oss så sjukt mycket att göra på så kort tid samtidigt som man ska läsa till ett prov. Förstår inte hur hon tänker.
Alla kurser slutar nästa vecka, jag kommer dock fortsätta köra matte ända till 8 januari. Det nationella är i morgon men jag sa att jag inte kände mig redo och därför kör vi i jan istället! Så skönt! Då kan jag fokusera på att läsa in det jag tycker behövs inför det.
Jag ligger även efter i psyk tråkigt nog. Älskar psykologin och såklart är det då den jag måste putta åt sidan för att hinna det viktigaste. Vi får väl se om jag hinner med det på kompletterings tiden. Om inte, ingen stötte skada skedd eftersom jag läser det för nöjes skull.

Detta är vad som snurrat i mitt huvud det senaste. Allt som ska hinnas med. Allt läsande utan att lyckas somna, är inte lätt! :P
Det är när allt krockar det blir svårt. På tal om svårt, vi ska ja en bokrecension muntligt nästa vecka. I tio minuter!! Hur recenserar man en bok i tio minuter?! Alla andra kommer ju somna om jag ska prata om hemsöborna så länge ;P

Nä det blir som det blir. Ligger i sängen och ska natta Lexus nu. Han är dö trött. Vi kollar på bärgarn och när han somnat ska jag bara unna mig en kväll utan plugg och slippa få dåligt samvete för det! 
Det är måndag och nya avsnitt av PH! Spännande ;P
Det är lite kul att jämföra svenska PH med de andra. Norska och danska. De svenska bara festar och spelar inte direkt. Inga äkta PH andar. De norska och danska spelar skiten ur varandra! Fula fiskar hela högen men det är ju det de går ut på. Man spelar med mänskliga  brickor. Men de kanske kommer längre fram.
Vem vet! ;)
Paow "åkte ut" sist. Folk som inte brukar titta på PH blev ju såklart helt förstörda. Men en veteran som jag förstår ju att hon inte är ute. Haha 😄
Dom rör om i grytan hela tiden för att få lite action. Samma sak när dom bytte ut alla tjejer i början och folk verkligen trodde det var på riktigt? 

Haha herregud vilket intelligent intresse att följa sån här skit! Men jag kan verkligen inte låta bli! 

Jag tänkte på det, när folk påstår att det är slöseri att titta på reality serier och sådant ointelligent. Är vanliga serier bättre då? 

Äsch' ha en fin kväll 😘



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback