What a day!

Publicerad 2012-05-10 Tid 20:37:48

Lagom seg i kroppen idag. Lexus somnade för en liten stund sedan, dumt. Han somnade i bilen tidigare och då var det verkligen omöjligt att få honom att somna. Och Andreas har match såååå...
Nu hann jag ite till gymmet i tid :/
Jaja en vilodag extra då.

Jag och lex har spenderat dagen på överby med moster, matte och lysell. Fina människor det där :)
Lexus fick lite kläder oh även jag. Snacka om att jag kämpade med mig själv! Jag vet nog ingen som har lika jobbig beslutsångest som mig. Tillslut fick jag fråga Anna i kassan vad hon tyckte och inte ens hon kunde bestämma åt mig ;P
Jag kommer väl förmodligen ha allihop sen innan sommaren e slut för alla va så jäkla snygga. Men dessa två var helt klart snyggast.
Lite sommarkläder rikare och nöjd e jag väl. Ett tag iaf!

Sen har vi varit och umgåtts med Lexus favorit Sandra nr 2. Han gick loss helt i williams lekrum. Får no köpa hem fordon i alla dess former till lilleman. Han brummar på som aldrig förr med allt han kommer åt :)

Nu e dagen snart slut så ska mysa ner mig i soffan med lite ben&jerrys. Godnatt ❤








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback