Vanilla

Publicerad 2012-05-10 Tid 09:59:02

Godmorgon :)
Idag startar jag dagen sent. Lexus sov till halv sju och somnade nyss om. Han har varit trött men arg som ett bi när jag skulle lägga honom så han fick vara vaken.
Nu sover han som sagt och jag sitter här med vanilj kaffe :)
Idag e jag lite sugen på en sväng på överby. Andreas ska ju jobba över ändå så har ju hela långa dagen på mig att hitta på nått. Någon son e sugen på en överby dejt? ;)

Jag ska leta upp lite shorts till lilleman och sådär. Vill klä mig somligt!!! Väärmee var e duu?? ;)

Det är tre månader ungefär tills vi åker till Kreta och fyra månader till sommarens slut. Hur sjukt är det inte? Vi har sommar typ 3 månader om året och resten e bara rått. Usch!!
Nää... Ska satsa på att köpa ett hus utomlands. Precis som min bästa väns bror gör nu. Han gick och köpte sig ett hus i Florida. Rätt nice! Vafan bor vi sverige för? ;)
Kanske borde flytta utomlands?

Nja en sak i taget ;)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback