Trött!!

Publicerad 2012-05-14 Tid 22:52:03

Trött, trött, tröött!
Men ite sov trött. Bara sjukt seg i kroppen. Men får väl bli sängen snart ändå. Har suttit och filurat lite över mat igen.
Vet ni hur mycket man ska äta om dagen och hur ofta?
Det är ofta det krockar för mig när jag umgås med folk eller är ute och reser. Dom flesta äter så jäkla sällan och jag äter... Ja jämt känns det som! Men jag äter som man ska. Om ändå inte för lite.
Man ska äta sex gånger om dagen och jag äter väl kanske fem gånger. När vi e utomlands med vänner eller familj e jag en pain in the ass som tjatar om mat ela tiden och ännu värre blir jag när jg inte får mat ;P

Nu har jag anpassat mig. Jag orkar inte. Iaf när jag umgås med andra än min familj. Och om jag klarar det utan att bli tokig för man vill inte vara en börda :P

Hur ska man hinna äta rätt? Sen när jobb och allt sätter igång. Nu e jag mer noga med va jag stoppar i mig ön jag var förr. Donken varje dag utan att öka ett gram i vikt.
Mjaa det blir en utmaning.

Nu ska jag sluta pladdra om kost. Detta dilemmat har jag alltid haft men försöker blunda för det periodvis för jag orkar inte!!

Ne. Kolla färdigt bb o sen sova. Godnatt!



Emelie

Hahaha va jag skratta när jag läste detta för jag är preecis likadan ;) Och jag blir ett monster tillslut om det dröjer för länge :P Men det är väl så när man har en hög ämnesomsättning då måste man också tillföra bränsle hela tiden. Och ändå är vi som pinnar ;) (inte illa menat)

2012-05-15   09:52:49



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback