Torsdag

Publicerad 2012-05-03 Tid 09:28:44

De e torsdag va? Har ju ingen koll :P
Godmorgon iaf! Idag är jag en utsövd tjej ska jag tala om. Såå skönt!
Lexus sov till 7 ist för 05.30. Tack vare att Andreas valde att sova i soffan så stt han inte väcker Lexus varje morgon och det velar ju hjälpa. :) lite trist bara att ha den stora sängen för mig själv.
Men sömnen behövs verkligen, jag har inte orkat plugga det minsta det sista.
Jag har försökt men kan verkligen inte koncentrera mig när jag e så trött så förhoppningsvis e jag pigg nog ikväll :D

Idag har vi inga planer, eller? Känns som att jag glömmer nått.
Lite kaffe kanske kan få min hjärna att funka som den ska ;)

Idag ska vi njuta av solen vet jag iaf för snart e den borta igen. Det känns så otroligt skönt att ha bokat en resa i sommar. Då har man ite den där ångesten man får inför en tråkig svensk sommar.
Inte för stt sommaren ger mig ångest men man hoppas alltid på mer än vad man får.
Nä, kaffe var det ja.
Ha en underbar dag! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback