Tönt varning

Publicerad 2012-05-07 Tid 20:26:35

Kom nyss hem från gymmet. Visade mina töntiga bilder för Andreas och han flinade och sa " eftersom det är du går det an men hade det varit någon annan hade det varit pinsamt"
Hmpf!!! Haha jaja, jag får väl vara pinsam då ;P
Men att ta bilder påstig själv efter ett pass då musklerna e upp pumpade gör en så jäkla peppad! Och sen blir man så jävla nöjd när man ser att man är tillbaka till sin vanliga kropp som jag hade för länge sen. Tack muskel minnet ;)

Och sen bryr jag mig faktiskt inte om någon tycker jag e töntig. När man gör nått som får en att må bra ska man fortsätta och folk får säga vad dom vill ;)

Nu e Andreas iväg och tränar med Christer. Jag chillar, ska käka något om en stund och möjligtvis plugga lite.
En sak e säker! Det blir tidigt i säng för jag e trött!!!

Fick klippa bort mitt huvud för jag såg ut som en alien haha!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback