Tisdag?

Publicerad 2012-05-15 Tid 08:19:58

Jag har dålig koll. Det är väl tisdag? :)
Lilleman var supertrött så han gick sova tänkte jag men vem e de som ligger och sjunger inne i sovrummet? ;)

Han somnar väl snart och då blir det frukost för min del. Idag ska vi åka och hälsa på Sandra och William. Mer än så har vinner planerat och det e skönt :) jg hade önskat att proteinet kom idag också. Det tar slut för jäkla snabbt när man e två på ett kilo. Nu beställde vi 6 burkar/kilo. Hehe, lär behöva en kundvagn när jag hämtar ut det.

Nu har det tystnat där inne så jag ska stilla min hunger OCH boka buss biljetter!!! GLÖM EJ! Guldfisk nr 1!

Pössåkram :)



Emelie

sjukt snygg hårfärg!! Har du gjort den helt sj? Var har du hittat den superröda?? Svinsnyggt iaf pöss o kram

2012-05-15   09:54:21



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback