Tisdag

Publicerad 2012-05-22 Tid 08:41:39

Ja då började tisdags morgonen bra :) utsövd och sådär. För tror ni jag kom iväg till gymmet? Nej! Haha!
Men det var medvetet. Sista gången jag kollade klockan var den halv elva. Då känns det sådär att tvinga upp sig själv halv fem när man kan träna på kvällen när Andreas e hemma.

Sitter och kollar på the voice som vanligt medans Lexus sover och just nu käkar som tårta. Jag fattar inte hur man kan få i sig sånt på morgonen! Mår illa av tanken. Men alla e ju olika ;)

Om en stund kommer Lotta och hennes killar hit! Super fint väder idag igen så denna dagen ser ju grym ut än så länge.
Så när lilleman vaknar ska jag sätta på lite musik! Jag dras in i en riktig reggae bubbla när det e sånt här väder. Have alltid en reggae nörd. Men när de blir sån här tropisk värme e det verkligen nått speciellt med reggae. Det ger en ett sånt otroligt lugn och sån harmoni.

Nä nu ska jag kamma mig. Hoppas ni får en fin dag i solen :)

Pöss&kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback