The Sun is shining

Publicerad 2012-05-02 Tid 08:20:13

Så löövli! Godmorgon på er :)
Idag väntat en dag i solen med fina vänner och barn. OM jag älskar denna årstiden!
Sen känns bara allt så jävla bra för tillfället. Bara att få bokat den där resan gjorde att en fet sten föll i från mina axlar. Renovering sätter snart igång så vi får ordning på saker vi stör oss på och sen blir det ny bil. Tror Andreas lillebror som har uppkörning snart ska fö köpa våran bil för en billig peng. Perfekt att leka runt med en gammal polisbil som förstabil? :)

Jag har bestämt mig för vilken bil jag ska ha nu. Om den inte har några stora nackdelar som talar emot det sen bär vi provkört den då vill säga.
Det stod/står mellan dessa två, kan ni gissa vilken jag valde? :)
Kanske låter skrytigt att skriva om detta? Men det e inte meningen jag e bara så frickin jävla glad över detta!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback