Take a chill pill.

Publicerad 2012-05-06 Tid 21:38:39
?Heeej där! N sitter jag framfr bb (såklart) och kikar på bilar emellanåt. Men nu ska jag ta ett chill pill. Ska bara prov köra ford kuga först SEN ska jag ta tid på mig att bestämma mig. Så hinner man spara lite mera riksdaler. Som man kan välja att spara eller lägga på bil. Det får vi se SEN!
förstår inte varför jag ALLTID ska bli så ivrig!
Lr ja...vi brstämmer väl biltillsammans men jag bestämmer mest ;P



Ford Kuga

 

Eller Kia sportage?

 

eller ska vi vänta tills den nya kugan släpps?

 

hehe nääää, det e en coupe så det går ju inte (endast därför, inte för att en kommer kosta multum ;P hr, Lr mja kanske då! )

 

Nä nog om detta.

Idag har vi tvättat bilen och klippt gräset. Härligt med nyklippt gräs och soool! Helt underbart.

I morgon e det måndag och ny vecka. Men det är i morgon det. Nu blire lite glass! :)

Ska btw köpa hem en super gainer. Jag orkar verkligen inte äta så häär mycket hela tiden! Eller orkar, jag får liksom inte till det tidsmässigt!

 

Ha en uderbar kväll vänner!!

 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback