Stress?

Publicerad 2012-05-17 Tid 22:58:18

Nu har jag vandrat runt här hemma en stund. Min jävla fot domnar bort och det går längre upp i benet hela tiden. Grymt irriterande!
Det släpper liksom inte. Jag har förstått att kroppsdelar kan domna av om man lider av ordentlig stress men jag har inte kännt mig sådär innerligt stressad på länge nu ju. Om det nu beror på stress, hur fan jobbar man bort det om man inte ens märker det?
Äh! Det är väl någon nerv som hamnat i kläm.

Jag har iaf myst ner mig i soffan efter en dag hos mamma och pappa. Kollar på lite inredning och jag har äntligen hittat ett så jäkla fint soffbord men det är för långt!! Alltid är det nått! Fesen också.
Jag har mätt övervåningens väggar och dom är för låga för att kunna ha den sänggavel vi vill ha men när snickaren var här sist föreslog han att vi höjer taket en 20 cm. Bara sådär så nu kommer ju sängen att få plats ändå! Wii :D har en bild framför mig om hur det ska se ut.
Ska iväg och köpa nya sänglampor. Ptja... I morgon kanske? Har hittat ett par så sjukt fina som jag bara måste ha.

Jag vill ha ett smalt vitrin skåp och några hyllor. Ah det e för mycket nu. Vi kommer behöva mycket till övervåningen så vardagsrummet kan väl få lida lite till. :)

Mja... Dream on!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback