Spinning around

Publicerad 2012-05-07 Tid 11:55:08

Godmorgon! Lite sent kanske men har varit ute och lekt med lilleman tills nu. Han var så trött så butik gå in och käka lite lunch och sen sova.
Han e så mysig nu, det är ite ofta han gosar, alltså verkligen lägger sig på ens bröst som han gjorde som spädis och halv somnar. Men nu när jag bar in honom sittandes i min famn la han huvudet på min axel, tätt intill min hals och bara gosade in sig och kramade om mig. Det se nästan att jag ville ha kvar honom där tills han somnat ❤
Men det går inte för han somnar inte ordentligt på det sättet.

Nåja. Idag ska Andreas jobba över. Kommer hem strax innan Lexus ska sova så han får inte mycket tid med honom denna veckan. Trist men han får hela fredagen ledigt iaf!

Strax ska jag fixa lite lunch till mig själv också och så kanske min kära mor har tid att ringa tillbaka ;)
Behöver hennes råd nu när vi sitter i bil funderingar! Vänta och spara pengar eller köpa nu. Ptja... Det säger väl sig självt egentligen vad som e bäst?

Nu kurrar magen! Tonfisk och ris står på menyn, tonfisk älskare som jag är :P

Ha en fin dag i solen! Pössåkram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback