Sol i sinne

Publicerad 2012-05-23 Tid 09:56:45

Sitter på min altan, klockan är inte ens tio och solen bränner som aldrig förr. Fåglarna kvittrar så det ekar överallt. Älskar att bo såhär nära skogen! Det doftar helt annorlunda här än vad det gör bara man kommer ner till Göta slätten. Igår skuttade ett rådjur omkring här också. Förstår inte varför jag gnäller ibland, men aldrig blir man nöjd right? ;)

Dagen bjuder på fint väder, ska tvätta och hänga det ute tänkte jag. Sen tar vi oss en tur ner till parken och hänger med goa vänner och deras småttingar. Fan, tänk att jobba hela sommaren. Fyyy! Jag vill vara mamma ledig varje sommar. Satans vad ungar det skulle bli! Haha!
Nej, man får helt enkelt bita i det sura
Äpplet ;)

Nu ska jag gotta mig lite till tills lex vaknar. Då blir det lunch :)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback