Perfect day!

Publicerad 2012-05-21 Tid 21:47:50

En så jäkla underbar dag det har varit! Lexus har dock varit lite arg när det blivit för varmt men då har vi gått in. Men jag har varit ute varje stund jag kunnat för att lapa in varenda liten solstråle jag kunnat.
Jag orkar inte få igenom dagen. Håller på att spricka just nu känns det som! Jag har precis knökat i mig kvällsmat på, håll i er, nästan 900 kcal! Inte konstigt för vissa människor men för mig e detta galet mycket!! För er som inte vet, en kvinna ska ha i sig ca 2000 kcal om dagen. Det är nästan hälften i bara ett mål. ;P

Gott var det iaf! Jag kommer somna gött och i morgon blir det upp tidigt för lite gym! OM jag kommer upp vill säga :)

Hoppas ni har haft det lika bra som mig idag ❤
Godnatt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback