Oooh what a mornin!

Publicerad 2012-05-17 Tid 11:47:33

Idag fick jag sovmorgon, tackar :) men när Lexus somnade om vid sju vaknade han efter 20 minuter och stortjöt!
Verkar vara tänder. Han vaknade nämligen 05 idag. Och somnade för fem minuter sedan (!!!) tror ni vi har fått bråka med honom idag? Har aldrig varit med om att han trotsat så här mycket. Meeeen de e något man får ta när man skaffar barn, det har ju sin charm det också? ;)
Även om det inte känns så just under tiden men efter, när han har somnat, vilken lättnad! :)

Så nu sitter jag här i ett bombnedslag. Kastruller och leksaker öööööverallt! Men jag njuter av mitt kaffe ändå.:)

Ny blev klockan mycket helt plötsligt! Ha en bra dag! Pössåkram :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback