Ny vecka

Publicerad 2012-05-14 Tid 09:23:04

Då var det måndag igen! Härligt väder att starta veckan med, eller inte. Men det kommer väl! För ca ett år sedan vid denna tiden satt vi och solade i trädgården. Får vi ingen värme? :(

Ska snart dricka lite kaffe tänkte vara visa min bikini först ;) egentligen skulle jag ta dagsforms bilder men de e fan inte lätt att göra själv!
Jag e lite bikinitokig. Vet två till bikinis som jag nog inte kan låta bli att köpa.

De e ju tur att man har lås på sin blogg så man slipper tänka på va för bilder man lägger ut :P
Jag är lite smått förälskad i denna bikinin. Knallrosa på insidan och tycker det e lite synd att det inte syns för orange och knallrosa var riktigt snyggt ihop!
Gjorde även en dip dye igår på mitt hår. En riktigt mörk mockabrun i överhåret och knallrött i topparna. Nöjd som fan!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback