Man kan inte alltid ligga på topp!

Publicerad 2012-05-01 Tid 19:59:02

Skulle egentligen befunnit mig på gymmet ikväll men innan jag visste ordet av det var klockan för mycket :(
Nåja, jag sitter i soffan och varvar ner med ett glas cider!
Det tycker jag är ett bra avslut på denna varma dagen :) jag har verkligen inte druckit alkohol på evigheter. Var nog i somras senast? Inte ens ett litet glas vin. Så duktig jag e ;P
Känns dåligt att dricka. Vet inte varför jag har blivit sån. Någon gång ibland går väl an.
Men på lördag ska vi ut, alla oldies ifrån donken. Kommer nog bli kul!

Nä jag e för seg för en ordentlig uppdatering. Om älskling kommer hem i tid i morgon ska vi provköra bilar! Wiie! :D

Ha en underbar kväll alla!



https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2865630/images/2012/pic_200785217.jpg" class="image">




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback