Making some changes

Publicerad 2012-05-13 Tid 20:09:02

Sååå söndag igen! Har haft En fin fin helg och mamma har sovit här inatt. Det att en sväng på överby och jag köpte hem en bikini till. Jag och bikinis! Har överdrivet mycket bikinis i min garderob :P

Nu sitter jag med färg i håret :) slängde i en hårfärg jag använde mycket förr som jag verkligen älskar men e riktigt svår att få bort om man vill bli blond ;P
Så blond lär jag inte bli igen på ett bra tag!

Nu längtar jag som en toooook efter sommaren! Vill inviga mina bikinis och vara ordentligt brunbränd.
Det var lite komiskt förut när jag köpte bikinin. Jag sa till Andreas att den här kommer vara grymt fin när man r knallbrun och när jag kom till kassan sa hon: åh den här bikinin älskar jag! Och den kommet vara snygg på din bruna hy, du har väl väldigt lätt för att få färg? Det ser så ut!
Hehe lite kul att en okänd människa säger så till en, speciellt om man e soldyrkare som jag e ;) att bli kallad blek är en förolämpning för mig. Usch! Töntigt kanske men jag tål inte blek hy på mig själv och hur mycke fräschare är inte vem som helst med lite bränna?

Jaaa nog om det. Nu ska jag skölja ur färgen ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback