Loving every second

Publicerad 2012-05-24 Tid 14:19:02

Njuter på min altan medans lilleman sover. De e sjukt va trött han blir i denna värmen. Han vill knappt äta men piggelin går ner ;)
Ja jag vet. Massa socker men det svalkar ju så gott!

Just nu pausar jag i skuggan. Det blir gaaalet varmt här! Precis som utomlands och jag skojar inte. Men jag älskar det!
Även om det e varmt så kan jag inte låta bli att längta utomlands. Dricka iskalla drinkar och vara solbränd. Höra utländsk musik och bada under den stekande solen!
Ja nu har vi Lexus med oss så massa alkohol blir det ju såklart inte men de finns ju goa alkofria med :) nä om jag skulle steka en kvart innan jag gör mig iordning. Ska klippa till kalufsen och bli bjudna på grillat hos camilla och Jesper. Hur nice dag? Fina människor, grillat och sol? Hela veckan har ju varit underbar!
Igår va hela Andreas familj här, förutom
Simon. Så firade vi jepson som klarat uppkörningen :)

Nä stek var det ja! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback