Gokväll!

Publicerad 2012-05-16 Tid 22:49:37
Sitter här i soffan med en kopp kaffe. Helt omedveten om att klockan var så mycket! Dumt...mycket dumt.
Meen, jag var inställd på att researcha lite och jag har fan koncetrationssvårigheter så det räcker så lite kaffe behövde jag för att skärpa minna sinnen. Men jag som varit så sjukt trött efter gymmet tänkte att det skulle bli riktigt gött att somna tidigt. Hmpf! trodde du ja! :P

Jaja...Andreas, min fina fina man har somnat i soffan här bredvid. Ovanligt ;) Men för en gång skull sa jag å honom att somna. Värst vad jag e snäll nu för tiden? haha ;D
Men det har varit en mysig dag. Älskling kom hem tidigt. Beställt massa sommarkläder, myst massa med tokstollen Lexus, tränat och lagat god mat jag och älsk. En helt vanlig kväll men ändå en kväll med så mycket ro i själen. Alla kvällar e inte sådana. Virrpanna som jag e känns det som att jag har tusen saker att göra men inte ikväll.
Tillfreds med livet :)

Denna helgen ska min andra halva iväg till borås och ha kul med sina "lag kamrater" :P Men jag ska träffa Mikey, det var evigheter sedan! Ja det var nog när vi var i malmö sist! Då blev det ingen koncert men nästa helg åker jag till Oslo för att hälsa på henne och gå på Kanye och jay z. Änligen! Har längtat efter att se Jay Z igen!

Nog om detta. Nu ska jag kika på BB och fortsätta läsa. Pössåkram och godnatt!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback