Goin home

Publicerad 2012-05-29 Tid 13:01:52

Sitter just nu i bussen o e hemma om ca 40 minuter tror jag. Segt! Men helt ok :)
Jag tycker det ska bli underbart att komma hem samtidigt som jag vet att jag kommer sakna Oslo. Jag har varit där förr men aldrig upplevt staden ordentligt som nu.

Andreas skickade ett ljudklipp när Lexus går runt och gnäller och tjatar efter mamma. Mitt älskade hjärta ❤
Ska krama sönder honom när jag ser honom!

Konserten igår var sjukt jävla grym!! Jag var på jay-z för några år sedan i stockholm och det var inte i närheten av lika bra som denna gången! Kommer dom igen så ska jag dit!
Ni som inte var där missade något kan jag säga!

Nu e jag som sagt påväg hem. Solen skiner men det e inte lika varmt längre. Tråkigt! Älskade värmen :/
Men vad förväntar man sig egentligen.

Jaja. Min helg har varit grym! Träffat massa goa människor och haft det allmänt bra. Men nu e det tillbaka till vardagen, som jag faktiskt saknat! Såklart ;)

Hoppas ni har en fin tisdag! Idag e de mors dag hemma hos oss ;)
Pössåkram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback