Godnatt

Publicerad 2012-05-03 Tid 23:31:23

Höll på att skriva godmorgon, ja men hej. Jag har koll ;D
Jag tyckte det kändes som jag ätit bra idag och ptja... Det har jag väl. Men det beror på vad man e ute efter.
Jag har ätit ofta och nyttigt. Massa grönsaker men ändå för lite. Ja det e inte lätt!!
Nu går jag över till onyttig mat igen. Ät, ät, ät, äääääät!!!
Mitt mål from nu är 3000 kcal om dagen. Idag har jag fått i mig 1500 trots att jag ätit en jäkla massa. För lite ändå tydligen :p
Fortsätter jag så kommer jag rasa i vikt och det vill jag ju inte. Nä, middagen och lunchen kommer hädanefter vara mega stora.

Vissa tycker det e konstigt stt man har svårt att få i sig 3000 kcal om dagen medans jag tycker de e as svårt men verkligen super lätt att få i mig för lite. Hur kan det vara så svårt att gå ner i vikt egentligen? Haha ;)

Nej nu ska jag sova! Godnatt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback