Godmorgon

Publicerad 2012-05-04 Tid 08:57:27

börjar min morgon med stt planera hela dagens mat intag. Jag har gjort ett schema på 6 måltider och då är det så mycket så jag kommer må illa asså!
Haha men ändå måste jag äta mer för att få i mig det jag behöver.
Jag kommer inte ha någon fritid! Bara äta äta äta.
Undrar hur jag ska lyckas med detta när jag börjar jobba igen?
Men det är bara en period jag ska äta så här. Sen när jag gått upp dom få kilon jag vill upp kan jag äta normalt igen.

Idag slutar älskling redan klockan 14. Då tror jag nog det blir en sväng till Kungälv och titta på bil :) och sen måste jag träna! Blev inget igår eftersom Andreas inte var hemma förän vid halv åtta. Jag som försöker lägga mig i tid kommer aldrig ner i varv om jag ska träna så sent.

Nä så idag blir det en sväng på gymmet innan vilohelgen kommer.
Känner mig så oduktig efter denna veckan så de inte e sant.

Ha en fin dag :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback