Godmorgon

Publicerad 2012-05-25 Tid 10:10:54

Skön morgon idag igen. Dock blir det nog en inne dag för oss idag då Lexus vaknade upp med hög feber. Stackarn.

Så jag passar på att ta morgon koppen i solen. Andreas kanske kommer hem tidigare eftersom hans rygg e paj och då kan jag nog åka och köpa möbler ändå. Det hade varit nice så kunde iaf Andreas och Lexus njuta av dom i solen medans jag e i Oslo :)

Jg blir tokig på trafiken här! Ända sen dom släppt på trafiken på den nya vägen har ljudet blivit så jäkla mycket högre! Inget jag störde mig på innan men nu hör jag inte ens om Lexus vaknar. Får springa in var femte minut. Hoppas bullerplanket gör sitt sen!

Hoppas ni har en lika bra morgon som jag, om inte bättre ;) pössåkram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback