Godmorgon

Publicerad 2012-05-08 Tid 09:40:21

Åååh skrev ett as långt inlägg som raderades av någon anledning! Uuuh crap!

Jaja, godmorgon!
Frukosten ligger i magen ett benpass väntar senare som jag kanske får chilla lite med. Eftersom jag har träningsvärk! Dumt att träna då. Många "tränar bort" värken men det e rätt dumt enligt mig. Iaf om man vill att musklerna ska växa.
Men detta e ingen träningsblogg så ska inte skriva om massa sånt nu.

I morgon kommer snickaren och mäter! Wohoo det händer grejer nu! :)
Tänkte jag skulle iväg någon gångbro veckan och köpa lite sommarkläder också. Behöver nya shorts! Haha sist jag köpte ett par shorts var nog i Filippinerna. Ska nog köpa ett par converse kopior med. Egentligen hade jag kanske köpt riktiga converse men helt ärligt, trots att jag har råd att köpa dom för en gång skull så vill jag inte
Lägga 700 på ett par skor. Eller... Vill jag det? :P

Happ jaja avslutar mitt svammel här med en bild på ett sjukt fint hus. Stort också. Har alltid velat bo stort men sen slår det mig, tänk att vara ensam hemma i ett stort mörkt hus? Huu! Eller att hålla ordning i alla rum ;P





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback