En djungel

Publicerad 2012-05-05 Tid 16:50:08

Gah! Jag blir galen! Ena stunden har jag bestämt mig på riktigt och andra stunden tvekar jag och sen bestämmer jag mig igen på något helt annat! Hatar det! Haha

Ska man köpa en bil man länge velat ha, inte världens största bagage utrymme och liiiite sämre säten eller ska man köra en snygg och jäkligt rymlig bil men inte alls en sån man egentligen vill ha?
Det e inte som stt jag måste bestämma mig i detta ögonblick men det hade varit skönt att ha fått det gjort!

En Kia sportige? Mitsubishi ASX? Ford
Mondeo? Volvo v70, V50?? Jaaaduuuuu....
Jag har velat ha en Kia sen den kom. Men det är inte en ultimat familjebil. Mondeon har snyggare inredning och jäkligt rymlig. Blööööö ???






Emelie

tycker kia den stora är skitsnygg och vi va inne på att skaffa en sån också..

Va härligt för dig att det börjar bli ett resultat med magrutorna :) vetitusan om jag någonsin kan få tebax mina men jag får försöka ;) lär ju inte ha så mkt fritid men man kan ju hemma med ;) hoppas du mår bra iaf massa pöss o kram

2012-05-06   09:04:26



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback