Beautiful mornin

Publicerad 2012-05-09 Tid 09:24:13

Godmorgon! Då var den onsdag. Dagarna flyger förbi men samtidigt känns det som att allt står tvär stilla. Jag sitter med mitt morgon kaffe. Den underbara koppen man får om dagen. Oslagbart ;)

Jag har redan hunnit vika tre ton tvätt och tvättat en maskin och hängt. Rensat massa kläder i Lexus garderob som lexus kusin theo ska få. Så himla sött namn som passar honom perfekt!
Medans jag gjorde detta drog Lexus fram en trådback som vi har ställt i sovrummet för tillfället, satte sig i den, gungade och brummade. Jag tror han körde bil ;)
Detta med att ha barn, helt sjukt underbart! Alla små detaljer som gör eller idéer dom får för sig.

Igår ville Lexus inte ligga kvar i sängen och drick välling så han tog flaskan och gick iväg. När han lallar runt här i sin egna värld och inte ser vart han går går han in med flaskbotten rätt in i hörnet på soffbordet och kastar sig baklänges. Haha han såg så frågande ut och blev jätte ledsen men det gick över fort.
Vi har en leksak på hjul som låter som en kossa och den är Lexus jätte rädd för. Han e så nyfiken och pekar på den men så fort den kommer nära får han panik.
Han skulle leka med sin traktor igår bär han var nyvaken och sådär trött. Och traktorn kom åt kossan så den började låta och jag trodde Lexus slog hjäl sig som han tjöt! Han sprang med armarna mot mig och såg inte ens bordet som stod emellan oss, så där stod han. Gråtandes så han knappt kunde andas med skrynkel tryne på andra sidan bordet. Tror ni mitt hjärta gjorde ont? En aning! Haha underbara unge ❤

Jag tog upp honom och virade in honom i filten men så fort jag satte honom ensam blev han ledsen igen och stirrade på kossan. Den måste vara riktigt farlig den där! ;)

Allt ens barn gör är guld. Visst kan dom göra oss galna men alla mysiga stunder och charmiga ögonblick väger över så jäkla mycket.
Han får inte ha min telefon men ibland kan jag inte låta bli att ge den till honom för att se honom trava iväg med telefonen vid örat och säga "ala?". Eller när han öppnar knapplåset och sedan skrattar och visar för mamma med världens leende "Titta vad jag kan".

Han e mitt livs kärlek den där Lexus ;)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback