What a beautiful day!

Publicerad 2012-03-29 Tid 10:31:50

Igår vaknade man till sol men det övergick till grått rätt fort. Trist! Men idag e vädret bättre :) inte ett moln på himlen vad jag kan se. :)

Idag kommer mamsen på besök. Kanske lilla systeryster också. Det uppskattas och jag köpte ett par byxor till mamma igår så ska se om hon gillar dom också. Ett par gröna chinos som hon velat ha men inte fått tag på :)
Jag kunde inte hålla fingrarna i styr igår fast jag egentligen inte bör shoppa. Crap. Och idag blir det inte bättre bär members har en kampanj med converse :S både syster och lillan har köpt sånna och Anna tjatar också om det. Men who can bland them? Dom passar ju till precis allt!
Hoppas nästan på att det bara e fula skor som kommer upp haha! Så jag slipper bli tvungen att köpa ett par ;)

Sen ska jag vara stenhård!!! Varenda litet slitet öre ska gå till huset och renoveringen. Och Lexus då. Han behöver ju ständigt nytt och Andreas lär väl behöva lite stuff också men inget mer till mig!! Eller...?;)

Nä nu vaknade gosingen :) så mysigt i morse att ligga i sägen och dricka vällingen o sen avsluta med att spy upp ALLT på mamma :P var nog pga hosta och inte illa mående för äter gör han utan problem. Jaja hörs senare eller nått! Pössåkram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback