Ultrarapid

Publicerad 2012-03-13 Tid 19:46:33
Usch va min dag har gått segt. Jag har vait äckligt trött och orkeslös och Lexus har haft energi som aldrig förr! Tacka gudarna för att Andreas var hemma halv ett och kunde underhålla Lexus.

Så  nu sitter jag här i soffan. Som jag typ har bott i hela denna fina dagen. Ja ville verkligen ut i solen men jag orkade inte. Så trist!
Men nån som gjorde mig glad var min Tatuerare :) Fick ett meddelande där hon skrev att hon är färdig med stencilen nu och att jag får komma vilken dag jag vill. Om jag har längtat till att få sitta under nålen igen! Det e verkligen som en drog.
Så snart ska jag iväg och göra tatuering nr 7 och 8. Kanske även nio men det blir bara en cover up så de räknas inte riktigt som nio ;)

Jag kommer iag göra en på nyckelbenet och en på insida överarm. Ungefär som dessa.

 

Min på nyckelbenet blir inte lika stor eftersom det bara ska stå Lexus namn, men ja typ såhär. Och min överarm kommer det ara ett citat ifrån bobban. Mycket text det blir men skitsamma. Jag gillar det ;)

 

 

 

 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback