Tuesday

Publicerad 2012-03-06 Tid 12:43:11

Ibland blir det en enda röra dessa dagar. Så blir det när man varit mamma ledig såhär länge :P får se om jag ska vara ledig sommaren ut eller om jag kanske ska börja jobba typ två far i veckan?
Donken framkallar både ångest och glada tankar. Trotts jobbigt slit och jobbiga gäster har man faktiskt jäkligt kul bakom allt. Och två dagar i veckan kanske e helt ok? Åtminstone tills jag gått utbildningen och hittat nått nytt. Känns lite onödigt att blörja nått nytt just nu och sen efter utbildningen ge sig ut och jaga igen. Äsch.. Jag vet inte!

Dyker de upp nått annat kan jag bog inte motstå det. Men jaaaa vi får se.

Idag skiner solen. Jag har precis njutit av en kopp kaffe och grin-Olle sover. Han har varit riktigt kinkig dom senaste dagarna så de e verkligen skönt när han sover en stund. Iaf när han e som värst ;)

Anywaaay. De var det. Gymmet ikväll och i cant wait. Sola och känna sig fräsch. Förlåt ni alla blekfisar men jag tycker man ser hemsk ut när man e blek. Lr inte hemsk kanske. Vissa passar i det ;) haha va ytligt! Men nu pratar jag om mig själv. Visst gillar man det man ser i spegeln när man e brun?
Ska bl gött i sola lite iaf.

Pratade precis med älskling som är i mina gamla hemtrakter och jobbar idag. Lr han e i högsbo. Nån hållplats ifrån min gamla lägenhet. Jag saknar fan att åka spårvagn asså. Älskade götet.
En dag blir vi nog göteborgare ändå. Det återkommer hela tiden och bär vägen e färdig e de ju ite såååå långt bort. MEN det kan ju bli när vi e typ pensionärer. Det vet man aldrig :P

Nu ska jag sluta babbla och få lite nytta gjort. Hoppas ni har en fin tisdag :) det är snart vår och finns det nån bättre årstid? Dont think so :)

Sommar, sol och gardis! Ge mig! :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback