Tråkigt?

Publicerad 2012-03-12 Tid 09:56:55
Ibland känns det som att det inte händer nånting. Mensanningen är att jag har så mycket som pågår just nu så att jag behöver dessa lungna stunder. Ett rörigt huvud kräver ett städat hem ;)

Just nu e jag mamma ledig men med så mycket på gång som inte tar fart än på ett bra tag vilket gör mig stressad. Jag vill komma igång direkt med utbildning och jobb samt hus och allt sånt. Jag har aldrig varit en karriär människa utan det jag velat satsa på e att få göra något jag älskar och nu e jag på god väg. Då blir det automatiskt att man satsar lite på karriären med.

Men de e så mycket kul som jag vill engagera mig i men hur ska man hinna med allt?? Jag har varit rädd för att pressa mig själv eftersom jag inte e så stresstålig. Men för saker som e kul kan de väl inte skada eller?

Hmm.. ja vad ska man satsa på. Mig själv? Huset? utbildning? jobb? Mina vänner, ni får helt enkelt ta att jag inte har så mycket tid över nu framöver. För nu ska jag satsa! ;)


pössåkram!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback