Torsdag

Publicerad 2012-03-01 Tid 07:19:49

Godmorgon!
Idag steg vi upp halv sex. Härligt. Först var det full fart på lillen här men det tog tio minuter så var han jätte slö, varm och kelsjuk. Hoppas han bara var väldigt trött men kan hända han blivit lite hängig av ettårs sprutorna han fick igår. Stackars liten så ledsen han blev :/

Han hade knappt gått upp ett kilo men blivit riktigt lång ;) så jag hade väl bara inbillat mig att han blivit tung! :P

Idag ska vi förmodligen träffa mamma. Beroende på hur länge hon blir kvar i ldk. Innan dess hade jag sp gäääärna sovit lite till. Alltid trött känns det som. Men tror inte det hinns med. Får helt enkelt hälla i mig lite kaffe och ta en kalldusch.

Hoppas ni får en fin dag! Och jag vet att de suger att jag mobilbloggar eftersom det inte går att kommentera. Men jag e för lat för att ta fram dator så bi får helt enkelt ta det ;)
Pössåkram!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback