TGIF!!

Publicerad 2012-03-23 Tid 09:28:31

Så göött med fredag! Speciellt bär de ska vara gött väder hela helgen :)
Godmorgon btw.

Solen skiner och vi har inga planer idag. Skulle tagit en sväng till gräsan för att hälsa på Tina men hon var inte riktigt kry så det får helt enkelt vänta. Så jag antar att det blir en tur ner till lekparken sen. Måste verkligen köpa hem lite utomhus leksaker.

De e verkligen så underbart med sol. Undra hur många gånger jag skrivit det i min blogg ;D igår bär jag var på lekplatsen ringde jag mamma och tjöta lite. Hon låg ute i solen och stekte och upptäckte att hon blivit lite röd.
Solen tar gött nu så så fort vi kom hem och Lexus hade somnat satte jag mig i solen och fick även jag lite sol på nosen :)

Jag har nämnt det innan, att man ser mycket fräschare ut när man e brun. Men jag skriver det inte för att pika någon. Jag tycker bara man ser sjuk ut när man e blek. Inklusive mig själv!
Tittar jag mig i spegeln nu när jag har lite färg blir jag pigg och glad och känner mig fräsch.
När jag e blek och vaknar på morgonen o känner mig pigg sen tittar mig i spegeln blir jag plötsligt trött. Just för att man ser så trött och grå ut bär man e blek. Så e det ;)

Nu såhär på morgonkvisten försöker jag få tag på skolassistenten. Men hon svarar ju inte! Lagom störande.
Lexus har fått dagis plats där vi ville men inte förän i augusti så nu blir jag ledig sommaren ut ändå :) gött!
Ska bli skönt med ett sista "sommarlov". Och ladda inför en ny era ;)
Saker och ting känns riktigt bra just nu! Think im high on sun! ;D

Oohweeeell. Godmorgon på er!




En chic mammas bekännelser

haha nu går det mkt bättre. Jag får väl göra de :)

2012-03-23   09:45:11   Website: http://frureinhold.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback