Söndags kväll.

Publicerad 2012-03-25 Tid 22:19:38

Gokväll, gokväll ;)
Sitter här i soffan som vanligt en söndag kväll. E sjukt sugen på nått gott men har bara en påse lösgodis. Låter kanske gott men jag äter inte sånt längre. Det äcklar mig på nått sätt. Åt i fredags och igår OCH idag trots att jag inte va direkt sugen. Men de va de som fanns liksom :P

Så idag har jag svullat. Massa fika och pizza + godis. Uääää. Men de kan min kropp behöva.
Jag tränar hyfsat mycket men äter fortfarande för dåligt vilket gör att man loosar lite mer fett än vad jag egentligen vill. Men helt seriöst så orkar jag inte bry mig!!
De kommer. Matlusten blir automatiskt bättre när man tränar men inte alltid på en gång så ja... Kanske blir lite "tunn" ett tag men jag kommer ikapp sen. Jag vill inte gå upp i fett. Jag vill bara hålla mig där jag är liksom.
Nog om mig ;)

Något jag dock stör mig på e folk som ska gnälla på oss med smala figurer. Det ser inte hälsosamt ut och bla bla bla. Så sitter dom där och predikar om sin vackra lite mulligare kropp och så här ser friskt och bra ut och jag ska ALDRIG gå ner i vikt!
Men vem e de som "dietar" och kämpar som små djur för att gå ner i vikt i "smyg" sen?
Usch säger jag bara. Avskyr människor som måste försöka trycka ner andra pga avundsjuka för det är precis va det är. Och det syns, så tydligt så det blir pinsamt.

Jag ÄR smal och STOLT smal! INGEN kan trycka ner mig igenom att klanka på mig på det sättet. Jag har levt med det hela mitt liv ( som om det vore en sjukdom? Haha) Jag är inte dum.

Och btw, det är inte hälsosamt att ha för mycket fett på kroppen. Så det är inte samhället som säger att man ska vara normalviktig. Det är för vårat egna bästa.

Kan inte folk bara hålla käften när det kommer till andras utseende. Iaf när dom inte kan stå för det. Pinsamt!

Nu ska jag sluta vara så bitter haha! För hannah R Åre precis ut!!!! FAAAN VA GÖTT!!!





Alexandra

Snyggo :) fan vad brun du blivit då :P lyckost! Jag måste med sola, man tappar färgen så fort ju!

2012-03-26   09:18:13   Website: http://alexandramortensen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback