Nighty

Publicerad 2012-03-26 Tid 23:37:54

Oj, vart ingen bra bloggdag idag ;) ibland blire så.
Det har varit en kanon dag iaf så jag går och lägger mig nöjd :) dock e mitt lilla hjärta mindre nöjd. Han har varit pigg stundvis under dagen men mot slutet var det kämpigt. Jag beeeer om att det bara e jobbiga tänder och inget annat. Och det verkar vara så också.

Jag satt tidigare idag och gnällde om att de va så tråkigt att Lexus inte kan somna i famnen längre som han gjorde förr. Men det fick jag känna på bär vi kom hem minsan.
Han somnade så gott i bilen så det var bara att lägga över honom i sängen men efter en stund stor tjöt han och det enda som dög var att vaggad i mammas famn eller ligga i sängen i mammas famn.
Jag kunde inte gå nånstans för då var det kört. Såå mysigt men de e inte skönt för honom att må så dåligt :/

Nu ligger jag oh lyssnar på hans snarkningar och detta e nått jag kommer sakna när han fått sitt egna rum sen.

Nä om man skulle försöka sova. Känns konstigt att inte som att klockan e halv tolv. Skumt det blir när man ställer om klockan.

Bjuder på en snickrande (hrm??) bild på mig just nu ;P jaja.
Godnatt på er!



Alexandra

Ja det var en underbar dag, fler sånna :) fick ju aldrig tagit några kort på dig ju :(! Nästa gång så :) <3

2012-03-27   10:19:45   Website: http://alexandramortensen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback