Nighty

Publicerad 2012-03-31 Tid 23:12:45

Nu ska jag sova för jag har varit såå trött hela dagen idag! Imorgon e det söndag. Helgen redan slut? :(
Ääsch gör la inget ;) jag ska va glad att söndagen e här för då kaaanske jag hinner träna! Om A inte e hemma för sent vill säga.
Veckan som kommer blir en nystart. Ska köra på ordentligt och en vän föreslog ett bra träningsschema som han trodde skulle göra susen. Sen tjatar han med jämna mellanrum om att jag borde lägga upp nya bilder på träningsbloggen. Jag får la gö det snart då!

Min lilla terrorist snarkar så gött där inne nu. Vilken tur att jag fått en sån underbar unge ❤
Idag har han dock varit en terrorist!! Busade med honom i sängen så han drar tag i mitt hår och sen sätter fötterna mot mitt ansikte och drar håååårt! Ajjj!! sen försökte han knyckla ihop mitt ansikte med sina händer och rev sönder hela mig känns det som haha. Härligt ;P
Pussas gör han OCH bits! Tror inte han fattar det alltid. Jag tror han tror han pussas precis som alla andra ;D

Nog! Nu e jag trött! Godnatt ❤






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback