Lazy

Publicerad 2012-03-05 Tid 08:48:16

Godmorgon!
Då var det måndag idag och en ny vecka :) jag e skit trött som vanligt. Påsarna under ögonen e inte att leka med. Man ser verkligen hemsk ut när man e så trött! Man blir typ 5 år äldre utseende mässigt tak vare som sär jävla. Säckarna ;D

MÅSTE lära mig att lägga mig i tid. Tänkte sätts på lite kaffe. Som jag egentligen inte borde dricka men seriöst? Hur många kaffedrickare klarar av att hoppa morgon kaffet? Det hade varit en sak om kaffe var farligt liksom men nu e det inte det ;)

Nä jag får nog slänga i mig lite laktosfri yoghurt blandat med nötter och torkade bär o russin (såå gott) o så lite kaffe på det så kanske jag vaknar till? :)
Senare har jag bestämt mig för att träna!! Så de ska jag få gjort också.

Hoppas ni har en underbar dag!



Camilla - Mamma till Naemi

Fin du är utan smink också. :)



Vi mår bättre, men fortfarande lite snuviga båda två. Men Naemis hosta har blivit mycket bättre så det är skönt! =) Jag är sugen på att träna. Kan dock inte idag eftersom Jesper fyller år så vi får fira honom ikväll. men imorgon?? kramar

2012-03-05   09:48:07   Website: http://millamirakel.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback