Karma, karma, Karma...

Publicerad 2012-03-27 Tid 22:43:03

Tror ni på Karma? Det gör jag. Men jag märker att så många använder ordet Karma ist för t.ex "payback is a bitch".
Det är inte samma sak och det tror jag folk vet men Karma låter bättre.

What goes around comes around. Håll koll på dig själv innan du börjar snacka om Karma. Moral hit o dit.
Det e lätt att predika om andras beteende men man bör ha koll på sig själv innan man ens kan yttra sig om andra.

Nu ska jag inte tänka på sånt ;) jag e trött som fan och i morgon väntar en fin dag med en av mina absolut bästa närmsta ❤ blir en dag i underbara götet :)

Har haft så många fina dagar det senaste och jag e så grymt tacksam! Underbart väder och underbara människor omkring mig. Tack!! ❤

Godnatt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback