Jobbigt?

Publicerad 2012-03-29 Tid 22:54:43
Har haft ca 30 läsare idag och endast en fin läsare kommenterade när jag ställde en fråga. Jahopp. Dags att rensa lite igen då kände jag. :)
Har täkt på det länge men inte orkat öppna datorn. Så nu gick Andreas o hämtade dator och satte den i mitt knä ;) haha!

Min dator e lite vrång och funkar inte som den ska men jag orkar faktiskt inte bry mig speciellt mycket. Jag har min iphone. Den duger även om den också suger rätt hårt nu för tiden. Ska väl lämna in den någon gång när jag orkar få tummen ur :P typ snart!! Sen får jag ju min Ipad, så då kan denna skrothögen ligga i nån låda o få vara reserv i nödfall. :)

så jaaa, hur har dagen varit då? Ganska lugn med besök ifrån syster och mami. Sen stack jag och Lexus iväg till Göta bk för att fota resten av A-laget. Där fick Lexus leka med farfar under tiden :)
Ungefär så såg min dag ut ;)

imorgon e det fredag och Andreas ska iväg och ...LANA! Haha jaja. Ibladn får man låta dom vara pojkar ;P Han blir iaf borta hela helgen så de e jag och Lexus heeeela helgen lång. Men i morgon kommer även älskade Sandra hit också. Finaste Sandra :D

Äsch, nu har jag kortslutning i hjärnan! Kan vara bb som distraherar också ;P Godnatt!!




Sofia

Jag e kass på att kommentera men jag sitter ändå hör hemma och tycker nått. Ska lära mig att svara oxå;-)



Ha en underbar helg;-) Pusspuss

2012-03-30   12:50:51


Bella

Ja fat du skickar sms ist ;) så de e faktiskt helt ok!

2012-03-30   13:09:00



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback