Godmornin

Publicerad 2012-03-31 Tid 09:07:22

Då var det lördag då. Känns som en helt vanlig veckodag eftersom A inte e hemma.
Jag har börjat min morgon med att kolla upp lite golv och fönster. Har kollat upp lite takfönster men vet inte om vi ska köra på det eller göra en takkupa. Takkupa e ju helt klart snyggare! Men snåljåpen i mig vill lägga dom pengarna på annat. Ibland e jag så dumsnål!

Jag tror hela huset skulle få ett lyft med en kupa. Eller jag vet!
Huset ska ha svart tak, en fyllig grå färg på panelen med vita knutar och en vit ytterdörr. Kommer dröja innan det blir klart men så e bilden just nu.

Våran Snickare e lite rolig bara. Han ringer upp och e s sugen på att komma och titta och göra beräkningar osv men när han väl varit här får vi inte tag på honom! Han e omöjlig! Men han e en familjevän och han e så jäkla duktig så de e värt väntantet ;)





Alexandra

Kör på takkupa :) Så himla fint och det blir ju bättre med plats också :) Du får se det som en investering! När sätter ni igång?



Jag vill bara flytta nu och börja med vårat, man blir så sugen när man läser sånt här!

2012-03-31   14:39:28   Website: http://alexandramortensen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback