Godmorgon

Publicerad 2012-03-21 Tid 10:06:28

Onsdag ock solen skiner! Gööööttt!! ;)
Har kollat bb nu på morgonen och kolade även 24/7 igår kväll. Förlåt men Sipan hade åkt på så jävla mycket stryk om jag var där inne. Hur kan folk ha sånt tålamod?? Jag förstår det verkligen inte!
Visst tycker jag att Amandus kan vara jävligt gnällig och jobbig men så där beter man sig fan inte ändå!

Som en annan vän sa, sånna som Sipan e anledningen till att folk blir rasister. Jag skulle kunna skriva ett låååångt inlägg om sånt men folk fårstår inte alltid och älskar att tolka det som om man vore smygrasist. Men glöm inte att jag har en jävla massa utländska vänner. Och har haft ett flertal utländska pojkvänner i mitt liv. Bla mitt ex som jag var tillsammans med i ca 4 år men träffades flera år innan vi blev ett par. När jag bodde i frölunda var dom jag umgicks med inte svenskar om man säger så. Nån enstaka kanske.

Jag har jobbat i ett område där det i stort sett bara bor invandrare. Både gbg och trollhättan e fullt av invandrare. Och kag var länge "en av dom" . Jag e svensk men umgicks nästan bara med "blattar". Hemskt ord? Nej. Dom kallar varandra för det ordet och i våran dansgrupp i gymnasiet var jag den enda svensken. Vitingen var mitt smeknamn fast på ett annat språk. Lipade jag för det? Nej! För de e ju sant??!

Om jag har nått att säga om saken så VET jag va jag snackar om. Så e det bara.

Utlänningar som bara har svenska vänner har ett annat beteende. För dom vet inte hur vissa av dom beteer sig i en grupp. I ett samhälle där alla e uppdelade.
Det e hemskt att säga så men det är sant. Tro det eller ej. Ska inte gå in på det mer än såhär för folk blir så upprörda för ingenting. Jag har svårt för att låta bli men jag ska försöka.

Jävla Sipan. De e allt jag har att säga.




Alexandra

Och det är jag tacksam för :) Tack så mycket! Men jag ska bara köra ett kort tag för att sedan sakta övergå till riktig mat, behöver nog bara en liten sporre till att leva sundare :) Ser man resultat så vill man ju fortsätta! Iaf jag, har så dåligt tålamod :P

2012-03-21   13:01:43   Website: http://alexandramortensen.blogg.se/


En chic mammas bekännelser

mmm vi får se vad som händer !

2012-03-21   14:37:23   Website: http://frureinhold.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback